Elektro Terapi

ELEKTROTERAPİ (BÖLGESEL FAZLALIKLAR ve DEFORME OLMUŞ KASLAR İÇİN)


Electroterapi ,kaslara aktif egzersiz etkisi uygulayarak , hem deforme olmuş kasların ve sarkmış dokuların sıkılaşıp toparlanmasında, hem de lokal fazlalıkların giderilmesinde etkilerini kısa sürede görebileceğiniz bir yöntemdir.Elektroterapi yönteminin en önemli özelliklerinden biri kullanılacak elektrotlar sayesinde, kişinin problemi göz önünde bulundururlarak vücutta karın, kalça, basen, bacaklar gibi doğrudan ihtiyaç olan bölge üzerinde çalışılmasına imkan vermesidir. Elektroterapi güzellik ve bakım sektöründe bölgesel yağların giderilmesi konusunda çok uzun zamandır güvenle kullanılılmakta olup ve daima kullanılmaya devam edecektir çünkü elektroterapi haricinde kaslarımızı bölgesel olarak çalıştırarak yağ yakımını aktive edecek başka bir sistem yoktur.


whatsapp-image-2016-09-30-at-13-45-55Bölgesel yağlanma, yaşına ve boyuna göre normal görünüm ve kiloda olan bir kişinin vücudunun sadece belirli yerlerinde oluşan ve depolanan yağ birikimleridir. Bu daha çok genetik olarak vücudumuzdaki yağ dağılımı ile ilgili bir durumdur. Dikkat ederseniz, giyinikken çok incegibi görünen bir bayanın bikini ile belden aşağısının üstüne oranla daha geniş yada kalın oldğuna çok sık rastlarız.Bunun tam terside mümkündür, yani bacakları çok ince olduğu halde mide, bel, karın bölümünde yağlanma olanlarda vardır.

Bu durum en çok alış verişe çıktığımız zamanlarda bize sorun yaşatır ve bir türlü bedenimiz uygun giyisi bulamayız , bel uysa basen uymaz , basen uysa bel oturmaz gibi.Kalçalarımız geniş olduğu için 42 – 44 beden aldığımız pantolonun beli bol gelir ve tabi buna benzer sonu terzide biten daha nice örnek verilebilir..

Bu farklılıkların olması çok doğaldır. Çünkü her birimiz farklı gen özellikleri taşıyan, farklı metabolizmalara sahip varlıklarız. Yapılması gereken kişinin yaşı , kilosu , boyu , vücut yapısı , genetik özellikleri , vücuttaki yağ dağılımı , kullandığı ilaçlar, mevcut rahatsızlıkları, fiziksel aktivite ve yeme içme alışkanlıkları göz önüne alınarak problemin derecesinin belirlenmesidir ve bu konu da Lavinia’da uyguladığımız program kişiye özek kürler şeklinde yapılmaktadır. Bu kür kişinin problemine göre toplam 10 yada 15 seans olarak uygulanmakta olup hafta düzenli olarak 3 kez gelinmesi gerekmektedir. Problemin derecesine göre kür Lenf Drenaj masajı ve gerekiyorsa Kavitasyon ve Radyofrekans gibi ünitelerle desteklenebilir. Farklı teknolojilerin birbirinin fonksiyonunu tamamlayıcı ve arttırıcı etkisi ile kaslara aktif egzersiz ektisi yaptırılarak bölgesel olarak depolanmış yağların enerjiye dönüşüp harcanması, metabolizmanın hızlanması ile yağ yakımının artması, deforme olmuş ve gevşemiş kasların toparlanması, kas oranının artması, dolaşımın düzene girmesi, vücuttaki ödem ve toksinin atılması sağlanmaktadır.

Programa düzenli olarak devam eden bir kişi 3. seanstan itibaren sonuçları görmeye başlar bundan dolayı konunun takibi de çok önemlidir. Bizler bunun için her hafta yeniden ölçüm ve analiz yaparak , kaç kilo verildi, bunun ne kadarı yağdan gitti , yada kas oranı nekadar arttı şeklinde sürekli sizi bilgilendiriyoruz . Bu arada tabi sizin herhafta analiz yapılacağını biliyor olmanız kendi otokontrolünüz ve disiplininiz açısından da önem taşıyor , ayrıca herhafta alınan analizlerin yorumlanması ve rakamsal farklılıkların gözlenmesi sizleri çok ciddi boyutta motive etmektedir.

Dolayısıyla “Estetik önemlidir, fakat sağlık estetikten daha önemlidir.” Felsefemizden asla ödün vermeden sizlerle birlikte olmaya devam edeceğiz.

Bölgesel İncelme programına başlayan bir kişi programa düzenli bir şekilde gelmek kadar yemesine, içmesine ve aşağıda belirtilen hususlara da dikkat etmelidir.

1. Dengeli ve düzenli beslenmelisiniz.
2. Tek tip gıda tüketiminden vazgeçmeliyiz.
3. Asla aç kalmayın.
4. Azar azar ve sık sık yemeyi tercih edin.
5. Asla çok düşük kalorili ve şok diyetler uygulamayın.
6. Kahvaltınızı kuvvetli akşam yemeğinizi çok hafif yemeyi tercih edin.
7. Akşam yemeğini çok geç saatlerde yemeyin.
8. Bol su için.
9. Tuz Tüketimini azaltın.
10. Çay, kahve, kola, soda, meşrubat ve alkol tüketimini azaltın.
11. Taze sıkılmış meyve suları ve bitki çaylarını tercih edin.
12. Sabah kalkar kalkmaz ve akşam yatmadan önce ılık su içine limon sıkıp için.
13. Öğünlerden 30 dk. önce 1-2 bardak su için.
14. Yemek yerken su içmeyin.
15. Çok hızlı yemeyin.
16. Meyvenizi yemek aralarında yemeyi tercih edin.
17. Porsiyonlarınızı azaltın.
18. Yemekten hemen sonra dişlerinizi fırçalayın.
19. Sakız çiğnemeyin, çok çabuk acıktırır.
20. Televizyon karşısında ya da kitap okurken atıştırmayın.
21. Elma, armut ve bunun gibi meyveleri lifli oldukları için kabukları ile yiyin.
22. Beyaz ekmek yerine, kepek ekmeği tercih edin.
23 Süt, peynir, yogurt gibi ürünlerin light olanını tercih edin.
24. Doğal şeker yerine, tatlandırıcılar kullanın.
25. Sofranızdan yeşil sebze ve meyveyi eksik etmeyin.
26. Kırmızı et yerine beyaz eti tercih edin.
27. Katı yağlar yerine, zeytinyağı kullanın.
28. Kızartma yerine ızgara buğulama, haşlama ya da fırında pişirme gibi yöntemlere uygulayın.
29. Yağlı şekerli ve unlu pastane ve bakkaliye urunlerinden kaçının. (Çukulata gofret,bisküvi vb.)
30. Kuruyemiş sakatat şarkuteri ürünleri sos ve kremalardan uzak durun.
31. Dolaşımı engellediği ve oksijen oranını azalttığı için sigara içmeyin.
32. Düzenli egzersiz yapmaya özen gösterin.
33. İdeal kiloda olduğunuz günlerinizdeki bir resminizi buzdolabına yapıştırın.
34. Yediklerinizi mutlaka not edin.
35. Haftada bir gün tartılın.
36. Kendinizi çok sevin ve asla umutsuzluga kapılmayın.

Detaylı Bilgi İçin 0212 284 83 24 Nolu Telefondan Bizimle İrtibata Geçiniz.

E-mail adresimizle de bize ulaşabilirsiniz: info@lavinia.com.tr